dsdsds

Share
 

 RASA: Martwiec.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
EINARI
Administrator
EINARI
POSTY : 100
EINARI
PUNKTY : 160
EINARI
WIEK : 27


RASA: Martwiec. Empty
PisanieTemat: RASA: Martwiec.   RASA: Martwiec. EmptyNie Paź 16, 2011 7:02 pm

M A R T W I E C

Inaczej: Fordemurowie, Drekannie, Demoniony, Lud Ognia, Ogniści.

O P I S
Ich pochodzenie nie jest trudne do odgadnięcia - urodzone z krwi Chaosu i bólu wyszły na powierzchnie Espartii by opanować ją na tysiąc lat, roznosząc straszną rzeźnię, wieczny mrok. Fordemur, bo o nim mowa, jest niczym innych jak wysłannikiem podziemnego świata, mający na celu zgładzenie wszystkich mieszkańców Espartii, by pozwolić Leviathanowi zapanować. Ich żywiołem jest ogień, nie potrzebują czasem nauki zaklęć, by w minimalnym stopniu nad nim panować. Charakter i temperament różnić się może, ponieważ jest to rasa, która ma kilka stałych klanów o charakterystycznych cechach, wartościach. W każdym razie, żyją w mroku, w świecie ludzi na Słońcu nie zwykły przebywać długo, podobnie jak ich krewniacy - wampiry. Jednak oni w przeciwieństwie do pierwszych, są symbolem Zagłady. Cecha łącząca popularne wampiry z Ognistymi jest fakt, że osoba ugryziona, bądź smakująca krwi Martwca zmienia się w niego. Wtedy dusza trafia do Chaosu, a ciało miast niej zwykle ma wrzącą lawę oraz czarną krew. Są mimo wszystko rasą, której celem jest zniszczenie krainy. Wielką czcią oraz nieukrytym sentymentem darzą wszystko co z ognie[m związane. Lud Ognia znany jest ze swoich krwawych rytuałów wychwalających Ogień, składając przy okazji żywą ofiarę. Zaliczają się do Nieumarłych i podobnie jak wampiry, żywią się krwią, ponieważ jest to życiodajny płyn. A oni życia chcą się pozbyć.
W Y G L Ą D
Od potwornego do pięknego. Wszystko zależy od typu krwi, rodu, aczkolwiek cechą rzucającą się w oczy jest blada cera; faktem jest przecież wieść, że unikają światła. Poza bladą, wręcz kredowobiałą skórą są jeszcze wydłużone kły (ewentualnie miast tego kolec pod językiem). Jednak jak już wspomniano: zależnie od pochodzenia zależy wygląd postaci. Pod uwagę należy brać opcję, że postać przed zostaniem Martwcem była człowiekiem, zatem zachowuję swój wygląd za życia plus owe typowe dla rasy Ognistych cechy. Oczy przeciętnie czerwone, a na szyi jakby wypalony odpowiedni znak. Dodatkowo może pojawić się smoczy ogon (wyłącznie barwy czarnej) oraz inne tego typu trybuty.

P O S T A C I E
Ludzka - czyli zwykły człowiek, plus dane cechy Martwców. Mogą być też jakieś znamiona z symbolami, starożytnym tekstem, będącym zwykle formułką klątwy.
Nietoperza - jak sama nazwa wskazuje: przybierają postać latającego krwiopijcy. Cechy charakterystyczne naszego bohatera pozostają w każdej postaci.
Finalna - W zależności od wyobraźni użytkownika swojego bohatera, może przybrać postać smokopodobną o czarnej barwie z płonącymi oczyma. Należy pamiętać, że nie jest to reguła i ta postać może wyglądać różnie, chociaż zwykle jest to dość podobny do smoka byt. Czasami miast łusek ma sierść o twardym włosiu, pysk dość wydłużony, a skrzydła wydają się być czarnym dymem, podobnie jak rogi.

K R Z Y Ż O W A N I E
W Espartii panuje oficjalny zakaz łączenia się z inną rasą, jednakże o mieszańcu z człowiekiem warto powiedzieć słów kilka. Dhoitean, bo o nich mowa, posiadają cechy Martwców, mają jednak więcej cech ludzkich. Takie postacie zaliczają się do Łowców, których celem jest zabicie Martwców oraz ich kontrola.

S T O P N I E
Stopień I: Piekielny Nietoperz.
Pojawia się tylko w nocy, podczas pełni jego umiejętności jak i siła rośnie. W dzień jednak jest szczerz mówiąc: bezbronny. Na początku, jak to zawsze, otrzymuję jedną podstawową umiejętność. Poza tym już na tym poziomie może zmienić się w nietoperza. Na tym stopniu głód krwi jest mały.
Stopień II: Upiór.
Głód krwi się zwiększa, wrażliwość na światło staje się nieznośne. Pojawiają się czarne skrzydła (nietoperze), aczkolwiek nie jest to obowiązkowe u II stopnia. Czuje odrazę do przedmiotów religijnych, przenosi się ostatecznie na tryb nocny. Otrzymuje kolejne zaklęcie.
Stopień III: Legion.
Doświadczony Martwiec jest na tyle silny, że potrafi opanować swą prawdziwą formę. Może przebywać na Słońcu, ukrywając swą wampirzą duszę, jednak nie na długo. Legion otrzymuje nowe zaklęcie oraz możliwość. Na pierwszy rzut oka trudno takiegoż rozpoznać: wygląda, owszem, blado, ma kły, ale tym razem nie ma z nim dość martwej aury — może wtopić się w tłum bez problemu w poszukiwaniu ofiary.

U M I Ę J Ę T N O Ś C I
Klątwa Ognia
Atak ofensywny (pojedynczy cel)
Żywioł: Ogień.
Ładowanie: 1 post.
Działanie: 1 post.
Przerwa: 3 posty.
Wymagania: Brak.
Opis:
Rzucający wywołuje u wroga czasową klątwę, która obniża odporność i podpala go. Trwa jeden post, odbierając przy każdym ruchu postaci 5HP. W wampirzej formie odbiera 10HP.

Dzika Krew
Atak ofensywny (pojedynczy cel ; III Stopień: trzy cele)
Żywioł: Mrok.
Ładowanie: 2 posty.
Działanie: 1 post.
Przerwa: 5 posty.
Wymagania: I Stopień.
Opis:
Martwiec szybko się przemieszcza i atakuje przeciwnika. Zmniejsza się po tym szybkość, a wrogowi odbiera 30HP, Upiór 35HP. Jeżeli przeciwnik zdoła się obronić, bo ma większą szybkość lub większy Stopień, Martwiec otrzymuje -30HP.

Skrzydlaty Zefir
Atak defensywny (pojedynczy cel ; III Stopień: dwa cele)
Żywioł: Ogień.
Ładowanie: 2 posty.
Działanie: 2 posty.
Przerwa: 8 postów.
Wymagania: II Stopień.
Opis:
W ludzkiej formie przeistacza się w nietoperza, dzięki czemu jego uniknięcie ataku rośnie. W pierwotnej formie, postać używa swych skrzydeł, by wytworzyć mocny wicher, zmniejszający celność ataków przeciwnika. Na III Stopniu owy atak może odjąć wrogowi 10HP.

Pożoga Mroku

Atak ofensywny (obszarowy)
Żywioł: Ogień, Mrok.
Ładowanie: 2 posty.
Działanie: 3 posty.
Przerwa: 10 postów.
Wymagania: III Stopień.
Opis:
Najsilniejsza umiejętność, działająca na wszystkich w danym temacie. Im bliżej rzucającego, tym większe obrażenia (nawet do 90HP; najmniej to 20HP). Przez ten czas Martwiec nie może użyć innego ataku, a będąc trafiony przerywa Pożogę.
Powrót do góry Go down
 

RASA: Martwiec.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: .....................aeon of chaos :: CHAPTER I: ASTRAL ADVENTURES-