dsdsds

Share
 

 RASA: Bestia.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
EINARI
Administrator
EINARI
POSTY : 100
EINARI
PUNKTY : 160
EINARI
WIEK : 27


RASA: Bestia. Empty
PisanieTemat: RASA: Bestia.   RASA: Bestia. EmptyWto Paź 18, 2011 6:07 pm

B E S T I A
Inaczej: EN. Solasis Dir, Liertpwie, Heillowie, Lud Bogów.

O P I S
Ich życie wśród ludzi to nic innego jak maskarada - udawanie normalnego, najzwyklejszego człowieka. A prawda jest oczywiście inna... Hurikaani, Stwórca Espartii widząc świat ludzi, postanowił w swojej krainie stworzyć udoskonaloną rasę hybryd, mających możliwość zmiany w dane zwierze, zależnie od swojej krwi (o tym w odpowiednim dziale). Główny bóg krainy wcale nie wybrzydzał i stworzył wilkołaki, kotołaki, lisołaki oraz wiele innych, chociaż zwykle Bestie to wilkołaki albo kotołaki, gdzie przy tych drugich można spotkać osoby mające możliwość zmiany w panterę, ocelota, etc., etc. Według bogów Espartii, Bestie są udoskonaloną wersją rasy ludzkiej, zwłaszcza jeżeli mają umiejętność Berserka, czyli szału wojennego. Heillowie są najstarszą rasą, jednak swe podbicie krainy rozpoczęli po tym, jak ludzie ją odkryli, zamierzając wziąć Espartię w swe władanie. Mimo podziału na psowate (które mają bardziej dziką naturę) i kotowate, Bestie niezależnie od swego zwierzęcego gatunku, potrafią się dogadać, głównie ze względu na wspólnego wroga: Martwca. O tak, ta nienawiść jest od początku Chaosu, przez co wilkołaki z kotołakami mają dobre relacje.

W Y G L Ą D
Przede wszystkim jednak doskonały węch i słuch, nawet w ludzkiej postaci. Potrafią również widzieć w zupełnych ciemnościach. Ważną cechą jest też nadzwyczajna w ludzkiej postaci, charakterystyczny zwierzęcy magnetyzm. Wedle niektórych wersji w ludzkiej formie ma na dłoni pentagram, bądź też pięć znamion między którymi da się pentagram wytyczyć. Czasem pojawiają się motywy o różnych symbolach. Zależnie od stopnia, pojawiają się to nowsze typowo zwierzęce cechy. Nie licząc nich, Bestia, a raczej jej ludzka postać nie różni się niczym innym od zwykłych dwunogów. Dopiero w trzeciej postaci (finalnej) mamy do czynienia z wilkołakiem, bądź kotołakiem. Z ich wyglądem jest już inaczej; jest to cecha indywidualna i tylko od gracza zależy, czy jego wilkołak będzie paskudną, śliniącą się bestią, czy zwykłym, przerośniętym wilkiem. Przede wszystkim należy pamiętać, że jeżeli postać w wcieleniu Bestii została okaleczona to w ludzkiej formie również! Należy tego przestrzegać.

P O S T A C I E
Ludzka - czyli zwykły człowiek, mający ewentualnie zwierzęce atrybuty w postaci uszu, ogona, kłów, pazurów itp.
Zwierzęca - przerośnięte zwierzę odpowiadające Bestii. Na przykład Bestia zmieniająca się w tygrysa zmieniać się może w każdej chwili w owe zwierzę, możliwe, że większych rozmiarów. Cechy charakterystyczne w ludzkiej postaci pozostają.
Finalna - tutaj już zależy od wyobraźni użytkownika postaci, czy będzie to łysa, śliniąca się bestia, czy zwykłe, włochate, chodzące na dwóch nogach zwierzę.

K R Z Y Ż O W A N I E
Bestie są bezpłodne, chyba, że zostały ugryzione (powstały "nienaturalnie"). Wtedy mogą być krzyżowane z człowiekiem, co tworzy jednak kolejną bestię mającą możliwość zmiany w dane zwierzę (po ojcu lub matce).

S T O P N I E
Stopień I: Gealeach.
Czyli początek tego wszystkiego. Jeżeli mamy do czynienia z człowiekiem, który został ugryziony: pierwszymi oznakami jest wysoka gorączka (zwłaszcza w nocy), nagły głód, wyostrzony słuch i węch oraz zwierzęce odruchy. I Stopień to dopiero początek — postać ma kocie/wilcze uszy, ogon, jednakże jeszcze nie może się zmienić w Bestię, tylko w dane zwierzę (kot/wilk). Dostaje podstawową umiejętność bez jakichkolwiek wymagań.

Stopień II: Fhoirtil.
Mogą się pojawić u kotołaków typowe dla kotów kształt oczu z charakterystyczną źrenicą. U wilkołaków jak i u tych drugich Bestii występują w ludzkiej postaci kły. Węch, słuch i zręczność/zwinność się zwiększa, podobnie siła. Tutaj najczęściej Bestię zdobywają rolę Obrońcy, czyli zajmują się ochroną danej postaci w fabule, zwiększając sobie tym samym doświadczenie w przemianie. Do kolekcji umiejętności dochodzi nowy. Poza tym nic właściwie się w postaci ludzkiej nie zmienia, a w zwierzęcej (kot/wilk) tylko rozmiar — i koty i wilki są nienaturalnej wielkości.

Stopień III: Verion.
Ludzka postać przyciąga zwierzęcym magnetyzmem, uroda do pozazdroszczenia. Jednakże forma Bestii jest wręcz przeciwieństwem: wielkich rozmiarów zwierz, który niszczy wszystko, co napotka na swej drodze, z wyjątkiem swego Pana/Pani. Siła III Stopnia jest wielka i w ludzkiej, jak i w oryginalnej postaci. Ze względu wyglądu jest tak samo, zaś charakter jest tutaj wyraźnie zmieniony — Bestie najczęściej są chłodnymi, agresywnymi i zamkniętymi w sobie osobnikami. Reagują jak zwierzęta na emocje innych, żywiąc się ich strachem i frustracją. Nabywają kolejną umiejętność.

U M I E J Ę T N O Ś C I
Berserk
Atak ofensywny (pojedynczy cel)
Żywioł: ---.
Ładowanie: 1 post.
Działanie: 1 post.
Przerwa: 3 posty.
Wymagania: Brak.
Opis:
Berserk jest to furia wojenna, kiedy to Bestia w stanie wielkiego gniewu nagle otrzymuje dodatkowe siły, miażdżące wręcz swego przeciwnika. Jeżeli wróg znajduję się 1 metr przed Bestią — należy pożegnać się z życiem! Im dalej, tym mniejsze obrażenia, które jednak druzgocą wroga, ponieważ aż do 80HP. Berserk to szał, który odbija się też na Bestii.

Księżycowy Kamień
Atak defensywny (pojedynczy cel; III Stopień: trzy cele)
Żywioł: Mrok.
Ładowanie: 1 post.
Działanie: 3 posty.
Przerwa: 5 postów.
Wymagania: I Stopień.
Opis:
Zaufaj kamieniowi, a on ochroni Cię przed jakimikolwiek obrażeniami. Tak, mały, iskrzący się na srebrno kamyk na rzemyku potrafi ochronić Bestię (w wcieleniu ludzkim jak i prawdziwym) przed każdym atakiem. Cena jednak jest: ataki Bestii zadają obrażenia mniejsze o 15 punktów życia.

Fala Strachu
Atak ofensywny (pojedynczy cel; III Stopień: dwa cele)
Żywioł: Mrok.
Ładowanie: 2 posty.
Działanie: 1 post.
Przerwa: 8 postów.
Wymagania: II Stopień.
Opis:
Atakuje wszystkim wrogów w promieniu 10 metrów od naszej postaci. Zużywa wprawdzie 10HP Bestii, jednak zadaje około 50 obrażeń, w zależności od Stopnia mogą pojawić się obrażenia bonusowe (do 20HP). Bestia stojąc przed przeciwnikami zostaje otoczona szaro—czerwoną chmurą, spod której w pewnym momencie wypływa krew, która w kontakcie z przeciwnikiem po prostu wybucha. Nasza postać jest bezpieczna. W końcu z krwi wypływa moc.
Gniew Huraganu
Atak ofensywny (pojedynczy cel; III Stopień: dwa cele)
Żywioł: Mrok.
Ładowanie: 2 posty.
Działanie: 1 post.
Przerwa: 8 postów.
Wymagania: III Stopień.
Opis:
Najsilniejsza umiejętność Bestii, która powoduje wpierw tajemniczą, gęstą mgłę, która jak się okazuje, była zapowiedzią silnej fali uderzeniowej, mogącej słabsze postacie doprowadzić do niechybnej śmierci. Przeciwnicy, którzy walczą z Heillem o dużej liczbie punktów doświadczenia, mogą się bać, ponieważ wtedy to tej umiejętności dochodzi deszcz gwiazd, a raczej meteorytów. Nie są one duże, ale wystarczające, by odebrać dużo pkt. życia. Dla Bestii ten atak jednak jest ryzykowny, ponieważ może odebrać również sporo HP. Trzeba tej umiejętności używać z rozwagą.
Powrót do góry Go down
 

RASA: Bestia.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» RASA: Martwiec.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: .....................aeon of chaos :: CHAPTER I: ASTRAL ADVENTURES-